Mingel på kontoret

Igår var det dags för lite kickoff mingel på det nya kontoret och vi var väl ca 150 Pers, där flertalet var folk från andra kontor i Sverige. Så det var riktigt roligt att träffa och mingla med nya ansikten och jag vågade gå ifrån mitt sällskap flera gånger för att sätta mig med folk jag inte kände. Så nu har jag hälsat på en massa nya ansikten, dock gör ju mitt dåliga ansiktsminne att jag inte kommer komma ihåg någon av dem. Men jag hoppas ändå att det kommer underlätta framåt nu när jag kastat ut mitt namn lite överallt. Under kvällen var det både quiz, liveband, DJ, häng på terrassen och en snubbe som gjorde pizza med en medtagbar pizzaugn. Blev en städad kväll och jag cyklade hem runt elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback