Vabb

Söndagskväll fick lillen feber, så Daniel vabbade igår och jag vabbade idag. Idag hade han inte feber på hela dagen så det var en snabb omgång denna gång. Så idag tog vi en promenad till Slottskogen, vi pratade och skojade, lekte lite I lekparken och gick in på en second hand butik för att fynda. Jag fick sen ett infall att vi skulle gå och fika, ångrade mig när jag skulle betala men kunde inte med att backa det då. Så jag fick äta upp min skogsbärspaj med ångest. Men god var den ändå. Vi tog sedan spårvagnen hem och jag tänkte passa på att vila efter lunch. Men det ville inte lillen, så han öppnade mina ögon igen och sa till mig att "mamma du får inte vila". Jag satte igång Paw Patrol på teven och låtsades titta med honom medan jag tog en osynlig powernap.


Sen drog vi hem till syrran och pysslade. Matteo har ju ett eget litet pysselset, så vi fixade och trixade lite tillsammans. Mysigt var det och inte alls lika hysteriskt som det skulle kunna vara med en treåring och pyssel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback