Helghittepå

En rätt så lugn helg med lite cykelutflykt, en sväng förbi Frölunda Torg och matlagning. Nya outfiten jag köpte var otroligt söt och provades såklart Nya skorna var också på och blinkade

Jag har även prova dom nya stryka-på lapparna jag köpt. Lillen fick välja och blev överlycklig över sina nya raketbyxor. Nu hoppas jag bara att det sitter kvar en stund också.

Vi såg också filmen Bolt, jag som ändå var rätt övertygad om att jag sett den tidigare blev rätt så osäker nu. Jag kände faktiskt endast igen slutet, så jag har nog bara hoppat in i den någon gång. Vi ska ju snart säga upp Disney Plus, så nu gäller det att passa på att kolla på det som man missat. 

Söndag blev det lyxbrunch på Ethels cafe och en massa massa prat, det har ju en tendens att bli det när man är ett gäng tanter som träffas efter ett långt uppehåll. Vi får hoppas det inte blir lika länge tills nästa gång. Brunchen vart vi då väldigt överraskade av, för 200kr var fick vi ordentligt med mat och en nutellakaka till efterrätt!



Dagen till ära så hade jag ju faktiskt klätt upp mig lite. Becca brukar alltid vara piffad när vi träffas, så nu jäklar tänkte jag och blingade upp mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback