Pajade ryggen

I veckan så vet jag inte riktigt vad jag gjorde, men torsdag var endel av min rygg totalt paj och jag kunde inte lyfta högerarmen. Men efter lite vila och smärtstillande så har den nu hoppat igång och blivit duglig igen. Eftersom ryggen varit trasig så har jag ju inte burit Matteo någonting och imorse passade jag på att träna lite för att bygga upp styrka i den, så näe vi väl var på Clas Ohlsson idag och Matteo ville att jag skulle lyfta upp honom så att han fick spana in en ljusslinga. Så sa jag till honom att mamma inte kan lyfta för hon har trasig rygg. "Men mamma, du tränade ju imorse, så du kan lyfta nu". 

Han fick gå runt och titta på vad han ville därinne, slutade med att vi stod och spanade in verktyg x antal minuter, med ett storögt, "wooow mamma!". Jag var desto mindre imponerad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback