Ut och shoppa

I måndags mötte vi upp Becca på Backaplan och passade på att shoppa lite. Det blev pyssellåda till Matteo från hans morfar (som vi fick lura i Matteo var till Becca eftersom han var med), och så fick han välja ett par skor från ren på skopunkten. Då berättade jag att vi nu behöver slänga hans spindelmannen skor på grund av att han går så snett i skorna och att han fick välja ett par nya skor helt själv. Jag ställde fram två olika par som kostade 200kr och så fick han välja. Så direkt han hade valt bytte han skor och gick med på att kasta spindelmannenskorna. Så nu blev det lila färgglada skor istället och han springer superfort i dom. Dock ville han inte le på bild idag, trots att han alltid brukar göra det när jag ska fota. "Mamma, jag vill inte le.". Så då behövde han inte det, så nu ser han bara besvärad ut i sina nya skor medan han egentligen är superstora över dom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback