Synundersökning och glasögon

Var på synundersökning hos Synsam igår, senaste kollen jag gjorde var ju för tre år sedan och eftersom jag bara har ett par glasögon hemma så tänkte jag att det nog är dags nu. Så positiva är ju att synundersökningen visade att synen inte alls har förändrats mycket sen senast. Sen försökte dom sälja på mig nya glasögon som i o för sig var väldigt snygga och på rea men otroligt dyrt glas så glasögonen skulle gå på över 4000kr

Så istället sprang jag förbi Specsavers och tog 3 glasögon för 1200kr. Inte lika hög kvalité på glaset, men då kanske jag ändå vill byta om ett år eller så, och så gör det inget om lillen skulle råka sätta sig på dom eller bryta sönder dom. Nu är det bara vänta 2 veckor tills dom kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback