Helg och hittepå

Lördag mötte vi upp Charlie o Klas I Fiskebäck och tog en kort promenad runt Högen. Det var väldigt blåsigt så just vid havet var kanske inte det bästa. Men vi hittade lite lä och tog en fika i alla fall. Sen tog jag mig till Frölunda Torg och tänkte köpa glasögon, men det visade sig att mitt glasögonrecept var för gammalt och erbjudandet jag tänkt köpa gick ut idag. Så det blev inga glasögon och jag hoppas att det kommer ett erbjudande snart igen.

Lördagskvällen blev Mello, vin och quiz. En alldeles för sen kväll det också, att lägga sig efter 00 som småbarnsförälder är inte helt optimalt. Men trevligt var det!

Idag söndag så har vi köpt en ny radiostyrd bil (eftersom de andra börjat gå sönder). Den  nya är redan trasig. Så att.. 

Men sen blev det en sväng till Bergums lantgård och klappa lite gosiga djur, och en sväng i Vättlefjäll för en promenad. Matteo hade med sig cykeln och lyckades tappa kontrollen och vurpa, så stor bula i pannan, bet sönder läppen, märke på näsa och haka. Men men, sånt som händer. Det var i alla fall vår i luften och härligt att komma ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback