Secret Santa

Vi har Secret Santa på jobbet och jag var lite sen på bollen att dra ett namn och fundera på julklapp när det helt plötsligt kom ut information om att julklappen ska med idag till julfesten. Så igår på lunchen fick jag ge mig ut till Frölunda Torg och leta med lite ångest sprang jag runt. Ringde även en sväng till syrran för att bolla lite. Det är ju inte bara att man ska ge någonting bra till en person, utan resten av gänget kommer ju också titta på vad som fanns i paketet. Så näe, det kändes lite jobbigt.

100kr är ju inte heller någon jättesumma när man ska köpa till en person. Men jag lyckades i alla fall hitta ett par tofflor, Tonys chokladkaka, choklad o mashmallowskit som ska smälta i mjölk och så plockade jag en pocketbok hemifrån. Så vi får hoppas att det uppskattas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback