Kroatien

Vi har bokat 10 nätter I Kroatien, varav 8 är på ön Ugljan i ett hus med pool. Det blir så mycket enklare att hyra ett hus, mer utrymme för den lilla och möjlighet till att laga egen mat. Vi kommer hyra cyklar på ön för att utforska den och eventuellt även hyra någon motorbåt och utforska närliggande öar. Första och sista natten bokade jag hotell på fastlandet, man vill ju inte behöva mecka med en båt i samband med flyget. Så första natten blev det i gamla stan i Zadar medan sista natten är lite utanför centrum. Det var faktiskt inte helt lätt att hitta hotell i Zadar till rimligt pris. Men jag lyckades då boka tillslut. Vi reser ju tillsammans med Charlie o Klas igen vilket känns otroligt skönt. Fyra vuxna på ett barn måste ju ändå innebära att jag kan ta med mig en bok och hitta tid till att läsa den! Sen kommer det ju också innebära att vi inte kommer vara lika trötta som om vi bara var två. Så mer vuxentid kommer det bli, och sen mycket utforskande och badande tillsammans med Matteo. Det kommer ju bli så mysigt och jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback