Cykla med Hasse

Jag var ju så otroligt taggad till att börja cykla till och från jobbet, så inte ens när dom varnade för stormen Hans så vek jag mig. Så igår kastade jag på mig regnkläder och hoppade upp på cykeln. Det var en uppfriskande cykeltur men inte alls så stormigt som jag förväntat mig, lite duggregn bara. Hemfärden blev dock blötare men inte alls farlig den heller. Så jag tog cykeln idag igen, tog dock med mig strumpor och extra skor efter rekommendation från kollega och det fick jag ju användning av! Nu väntar jag bara på att se om stormen drar igång ordentligt tills jag ska cykla hem, så får jag cykla lite med stormen Hasse och tjinxa på honom. Men än så länge ser det rätt så lungt ut faktiskt. Ser dock mindre kul ut när man kollar på Klart.se 13 grader i Augusti? Inte helt rimligt kan jag tycka, men det ser i alla fall ut som att värmen kommer tillbaka på torsdag igen, så vi får hålla tummarna. Just nu lever jag ju på att vi drar till Kroatien i september, så det får fasen inte komma något oväder dit då. Vilken besvikelse det hade varit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback