Beställt badskor och byxor

Jag har tyvärr unnat mig lite fina kläder och saker från Shein. Tyvärr måste man ju ändå säga med tanke på information som kommit fram gällande arbetsförhållanden och kemikalier som används för kläderna. Sen vill man ju inte heller gynna denna fast fashion industrin. Det jag ändå kan glädjas över är ju att merparten av övrig shopping jag gör är på Second Hand och att jag shoppar för att använda kläderna under en längre period, inte att bara använda ett par gånger och sen slänga såfort trenden är över.

Så jag har nu beställt ett par supersnygga, lite för långa byxor med linne till. 

Även unnat mig en balklänning, eftersom min psoriasis på ryggen fortfarande får utbrott emellanåt och jag inte alls känner mig så bekväm med bikini längre så kändes ändå klänning helt rimligt att köra på. Man fick med badtrosor också i samma mönster. Blir spännande att prova denna i Kroatien

Apropå Kroatien så blev det ett par badskor också. Det är ju nästan bara stenbotten i Kroatien, och så finns det sjöborrar. Så nu har jag kittat upp hela familjen med badskor

Sen köpte jag faktiskt också ett armband till mig och Matteo som jag kan ta med om vi ska gå på stan eller Liseberg när det är mycket folk. Han har ju en tendens av att inte vilja hålla i hand, för han är en stor pojke nu. Så för att slippa då tvångshålla i honom så kan jag nu sätta på oss armbandet istället och så slipper det bli tusen utbrott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback