Miriam Bryant på Liseberg

Jag kan väl erkänna att jag inte alls var taggad att åka till Liseberg igår. Vi hade varit ute en sväng i Majorna på en promenad, käkat pizza och satt oss i soffan. Konsertern började inte förrän åtta, och jag var fortfarande kall efter promenaden. Men tillslut orkade jag mig upp ur soffan och mötte upp Becca på korsvägen. Självklart var det ju värt att ta sig iväg, hon är ju helt grym Miriam. Även om jag hade önskat fler äldre låtar. Men hon har en otrolig scennärvaro och går all-in.
Framför oss hade vi även en äldre dam som skakade loss och diggade ordentligt. När det kom lugnare låtar så plockade hon fram såpbubblor och blåste ut över publiken, Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback