Köpte en ny jacka

Jag o Becca begav oss till nordstan efter jobbet tidigare I veckan. Hon var ute efter ett par skor och jag efter en jacka. Jag är så oerhört less på min höstjacka med trasiga fickor, så det var dags. Men de flesta butikerna hade så otroligt dåligt med höstjackor att jag nästan börjat ge upp hoppet. Tills vi gick till Cassels. Där fanns en massa fina jackor, tyvärr i väldigt stora storlekar. Men jag hittade mig tillslut en only jacka, lite tjockare än en höstjacka egentligen. Men det fick gå ändå. Vi lyckades även hitta varsitt par skor till Becca o Matteo. Så det var ju super. Man kan säga att Matteo är inne i en period där han förbrukar skor i hög fart. För när han cyklar eller åker bobbycar så använder han tårna som broms. Alltså sätter tårna I marken och håller ner fötterna Tills han stannar. Men, skor är väl till för att användas tänker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback