Helgen

Lördag så mötte vi upp folk i stan, tittade på Bollywood och skulle äta lite. Vi gick in på Street food market men det var så trångt att vi fick lite panik. Så det slutade med Golden Days, vilket inte heller är så lätt med en sprallig 2 åring. Dom var oerhört sega med att servera maten, så jag fick rasta lillen runt restaurangen under tiden.
Sen bar det av på Klas 40års fest, god mat och lillen och vi hade det superkul. Teo Däckade redan 19.30 i deras säng. Så vi fick lite vuxentid med lekar och tårta.

Söndag så var Daniel krasslig, så jag o Matteo fick ta oss ut på egna äventyr. Så på morgonen åkte vi till nordic wellness och dansade. Visade sig att det bara var vi och ett barn till som anmält sig, dom dök inte upp.. Så vi fick dansa själva med två lärare. Han var superblyg i början men efter en hinderbana kom han igång och sprang. Sen sprang han bara runt resten av lektionen. Så efter lektionen så tog vi oss ner till Slottskogen och sprang minivarvet, 5 varv tills jag inte orkade mer. Passade också på att prova hoppa hoppborg. Så både jag o Matteo är motionerade idag.
Eftermiddagen spenderades ute med Timea och Zoe. Jag tog med cykeln så kunde han cykla med Zoe, dock var hon alldeles för snabb. Men mysigt var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback