Upptagen

Daniel åkte med Charlie o Mia till London i torsdags och kommer hem igen på söndag. Så jag o Matteo åkte till Becca i torsdags efter jobbet. Passade på att julpynta, tog med mitt pynt hem och pyntade tills sent på kvällen. Så när Matteo vaknade fredag morgon så vart han överlycklig och sprang runt och ropade wow! Dock har han redan tagit sönder lite, men det är tur att det mesta är tygtomtar.. 

Igår efter jobbet bjöd jag hem Emelie, Ylva, Maria och Victoria. Vi åt mat, fika och hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Matteo försökte visa Victoria en massa julpynt, men det uppskattades inte riktigt när hon fick allting upptryckt i ansiktet. Men det var en fin tanke av honom I alla fall. Det blev en sen kväll, men det var det värt!

Och sen idag har jag, Becca och Matteo julbaka hela dagen. Vilket gick mycket bättre än väntat, man vet ju aldrig med en liten..Så det blev lussekatter, knäck, chokladknäck, chokladbollar med polkakross, mjuk pepparkaka och brownie. Så det är väl bara vanliga pepparkakor kvar som ska fixas.

Tre små nissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback