Fixa pass

Har jagat passtid ett bra tag nu och fick tillslut bokat igår efter jobbet. Jag tyckte att jag hade rätt så bra koll tidsmässigt när jag kastade i Matteo mat innan vi skulle åka.Men upptäckte ju art vi var tvungen att skriva ut ett papper för Matteo och få våra underskrifter vidimerade, så vi fick svänga förbi Becca en snabbis så hon kunde skriva under.

Trots en bokad tid så var väntetiden en timma, vilket är oerhört lång tid med en liten. Så vi hann stå och titta på trafiken utanför, ta en promenad runt kvarteret och klättra på stolar. När det väl var vår tur så var det en nyanställd, så det tog ytterligare 20 minuter att ta bilderna. Skönt att Matteo lyckades med bilden på första försöket medan jag o Daniel fick ta om. 

Men skönt att ha det gjort, inte för att vi har någon inresa planerat. Men man vet ju aldrig om det skulle dyka upp något spontant framöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback