Studiedag

Idag hade lillen studiedag, så vi skjutsade Daniel till jobbet och tog en utflykt till Kungsbacka. Där busade vi och åt frukost i väntan på att badhuset skulle öppna. Sen badade vi och busade vi länge. Jag fick även tokbryt på lillen som från att hoppa från kanten till mig i vattnet, helt plötsligt bara vände och sprang som en galning genom hela rummet. Jag såg framför mig hur han skulle vurpa och slå upp halva skallen. Men han klarade sig från sådant. Men jag blev sjukt nojig efter det! 

Sen blev det sovstund för bägge när vi kom hem, och en kortis på Frölunda Torg innan vi hämtade upp Daniel på hans jobb. Matteo fick ta några varv inne på jobbet och charma töserna där inne, innan vi åkte vidare och släppte av mig hos Naomi. Vi käkade scones och åkte ner till Werners på quiz. Som vanligt var vi inte ens i närheten av prispallen, men vi var inte sämst i alla fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback