Midsommar i stuga

Hittade en supermysig liten stuga på Airbnb, sommarstuga med strandtomt och brygga. Så i den spenderade vi midsommarhelgen tillsammans med Charlie, Klas, Mia o barnen. Vi badade (inte jag, Matteo o Daniel, men resten), spelade badminton, spelade spel, plaskade i poolen, grillade, åkte lite båt, drack och hade det mysigt. Vi käkade god mat och åt massor med jordgubbar. Precis som man ska göra över midsommar. Det blev lite sena kvällar, så lite mör är man allt efter denna weekend. 

Matteo var för feg för att bada, han ville bara stå på stranden och kasta sten i vattnet, och när jag försökte stoppa ner honom I vattnet från bryggan så skrek han bara att det var kallt. Lite skönt ändå, då har han blivit lika mycket badkruka som jag. Jag är ju rätt så nöjd med att stå i vattenbrynet och doppa tårna.

Det har varit en otroligt varm helg, med runt 30 grader, lite tur ändå att det blåste lite















Och sen har vi ju också firat 6-årig bröllopsdag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback