Beställt en ring

Eftersom jag inte är helt nöjd med min vigselring och den kostar apmycket att förstora så har jag ju kikat på andra ringar. Idag slog jag till o beställde en. Jag har ju tittat på den tidigare och nu när den var på rea så slog jag till. Så får vi hoppas att storleken passar. Men tog en halv storlek större än den  befintliga så det bör fungera. Det blir spännande!
Min förlovningsring skickade jag på förstoring, då lyckades gravering bli suddig och den skickades in igen. Nu, nästan två månader senare gick jag till butiken och frågade vart den tagit vägen, den hade tydligen fastnat hos graveringsfirman. Så nu tillslut är den påväg tillbaka. Så snart kommer jag ha ringar att bära igen, efter 2 år som ringlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback