Bad och klänning

Idag så åkte jag o Becca o shoppade. Jag hittade en superfin klänning på CC clothes, och kollade prislappen 799:- men 50% rabatt. Alldeles för dyrt tyckte jag. Så jag sa högt för mig själv att ja, det kanske är något sådant jag bör önska mig i födelsedagspresent av Daniel. Han vill ju gärna ge mig en riktig present och inte bara upplevelser... Sagt och gjort så var klänningen min, från Daniel. Den är superfin och det är lite guld i tyget, så den glimmar! Passade även på att köpa ett par shorts, för tydligen har ju mina höfter blivit en storlek större än tidigare, så upptäckte häromdagen att jag inte hade några shorts som passade. Köpte dom stretchigaste jag kunde hitta. För nu är det bekvämt som gäller!


Sen var det en sväng på second hand och shoppa klänningar till Matteo. När vi var i Fjällbacka och Victoria bara ville ha klänning, så ville ju självklart Matteo också det. Så fyndade två klänningar, en vanlig enkel grå och en blommig. Sen hämtade vi upp Matteo o Erik o körde till Kungsbacka. B+E skulle på släktkalas på ett äldreboende och jag o Matteo passade på att bada på badhuset. Matteo hade superkul och simmade runt som ett litet vilddjur i vattnet. Han älskar att bada nu, det behövdes bara lite tid. Så nu hoppar han från kanten och snurrar o simmar alldeles själv med sina puffar. Sjukt nöjd är han.

Sen var det hemgång och matlagning. Fiskpinnar och potatis blir det när mamma inte orkar laga något avancerat. Han tryckte i sig allt så det var ju tacksamt. Sen mannekängade lillen i den nya klänningen och lekte med sitt nya bajsspel som också inhandlades på second hand (man ska fiska bajskorvar med ett fiskespö, kul..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback