Sista veckan på semestern

Denna semester gick väldigt fort och det känns ju inte som att vi har gjort så väldigt mycket detta år. Stor del av semestern har ju spenderats på lekplatser med den lilla, men vi har ju också försökt träffa och umgås med andra. Jag hade ju förhoppningar där in i det sista om en resa upp till Norrland. Men när SAS strejken tog slut så kostade flygbiljetterna över 18000, alltså helt orimligt dyrt. Tåg ca 9000. Att det ska vara så himla dyrt att resa i Sverige. Jag förstår inte? Det är ju billigare att ta en all inklusive utomlands liksom!

Nästa år är jag dock sugen på en utlandssemester, kanske hyra hus i Kroatien igen eller något liknande. Vi får dock se, vi kom ju fram till att man nästan måste få med sig någon mer för att det ska klassas som semester, så att man får lite avlastning. 

Så hur ska man spendera dessa sista dagar då? Well det beror på vädret, om det regnar idag så funderar vi på att testa regnlekplatsen inne i stan. Och om det är fint väder imorgon så kanske vi passar på att åka o bada i Rådasjön. Jag hade ju ändå velat låta honom bada lite mer, det har ju inte blivit så mycket av det.. Lördagkväll ska jag o Becca till Liseberg på 00tals fest på Liseberg. Kul. Men vad tusan ska man ta på sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback