35 åring

Ja, nu är man officiellt närmare 40 än 30 och det firades med en middag på Mercado Mexico. Tog en frozen Margarita och tostadas med svamp. Tyvärr var det väldigt mycket chili i maten, så jag tryckte på guacamole för att kunna äta det, medan Daniels Quesadillas var för salt. Note to self är ju att fråga innan om hettan, eftersom jag är så känslig.


Sen gick vi upp till Götaplatsen och tog ett glas vin i solnedgången. En perfekt avslutning på kvällen. Matteo fick ju stanna hemma med Charlie o Klas, vilket hade gått super. Förutom nattningen då, som vi fick ta över när vi kom hem, Men det gör ju ingenting när man får möjlighet för lite egentid en måndag. Jag är supernöjd med min födelsedag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback