Påskdagen med fint väder

Det var så himla fint väder så idag blev det en sväng till Amundön med familjen och Charlie. Vi fikade, lekte I sanden och kastade stenar i vattnet. Tur att jag tog med stövlarna, för han skulle då prompt kliva rätt ut i vattenbrynet och leka. Vi turades om att ta hand om lillen medan de andra kunde sitta och njuta i solen

Men när Matteo förklarade sandkrig med oss så insåg vi att det var dags att packa ihop. Vi fick nog med oss halva stranden hem också, så vi kan nog bygga något sandslott i lägenheten om vi skulle vilja

Efter middagen så skulle Daniel se en fotbollsmatch så jag kastade upp lillen på cykeln och tog en sväng runt majorna, vi stannade en liten stund på en lekplats och provade alla leksaksfordon vi kunde hitta, innan vi hoppade upp på cykeln igen. Jag insåg också att jag behöver cykla oftare, för det var jobbigare än vad jag kom ihåg. Jag skyller på att han har blivit så tung. 

Men vårkänslorna kom på riktigt nu i alla fall eftersom körsbärsträden står i full blom nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback