Vabb

Torsdagnatt fick Matteo ont i magen och blev sen dålig i magen. Dock hade dagis gått bra på fredagen, men magen fortsatte strula i helgen. Igår morse var han väldigt hängig och vi hade svårt att få i honom mat. Han sov 3 timmar mitt på dan och blev piggare sen på kvällen. Men kände att det var likabra att hålla honom hemma idag. Och det var nog likabra, han har ju inte fått tillbaka aptiten ännu. Så idag ska jag köpa blåbärssoppa och morotspure, som ska hjälpa mot magen. 

Nu sitter vi och myser i soffan, han hittade en napp, gick och hämtade en snutte och kom och la huvudet mot mina ben. Så, jag fattade vad han ville. Man får ju passa på att mysa när det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback