Resten av dagen

Ja, snart kommer Daniel hem och byter av lite. Matteo sov bara 40 minuter idag, så jag hann inte ens vila innan det var dags igen. Så efter vilan har vi; bakat sockerkaka, fortsatt med att läsa böcker i myshörna, fikat och så har vi varit ute en sväng. Det var ju uppehåll när vi gick ut så jag tänkte att vi kunde gå runt huset och till innergården, Matteo tänkte annorlunda. Han ville inspektera stenar, så det gjorde vi tills det började regna. Då tog vi oss ner till garaget och tittade på bilar och fastighetsskötarens traktorer. Vi gick sen in i trapphuset bredvid, och åkte upp till högsta våningen och tittade på utsikten innan vi gick hem igen. Nu har vi precis rivit oss igenom reklambladen och tar en paus framför teven. Eller ja, jag tar en paus medan Matteo kastar omkring sina bilar. Värt att nämna är väl också de tusen gånger jag torkat snor och snytit mig under dagen. Det räknas väl också som en syssla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback