Min Matteo

Matteo har äntligen fått gå tillbaka till dagis igen och både måndag och tisdag gick super, han grät inte ens när jag lämnade honom. Jag bara kom dit och förskolläraren sträckte fram sina armar till Matteo och han hoppade över frivilligt. Imorse var han dock kinkig igen
 
Igår var jag, Becca och Matteo på Ikea och promenerade. Han fick springa en sväng själv och pilla på möbler och så, och tyckte det var superroligt. Vi passade även på att äta lite, det syntes vart vi hade suttit när vi var klara. Vi skyndade oss därifrån sen.

Men egentligen var vi på Ikea för att köpa de två pallarna som jag ska montera ihop, jag ville ha dom i vitt. Men dom är slut i hela Sverige, så jag gav upp och köpte träfärgat, för man vet ju aldrig när det kommer in igen. Vi får bara se när jag orkar montera ihop dom, och skulle jag vilja ha en annan färg så får jag väl måla helt enkelt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback