Frisk igen

Det var ett kort sjukdomsförlopp, för nu är Matteo feberfri igen. Men det är ju 48 timmars regeln på förskolan, så det blir inget sådant denna veckan helt enkelt. Så idag har vi lekt en massa inomhus och letat efter mitt körkort och bankkort. Tror den lille har varit inne i min mobil och tagit dom. Sen helt enkelt gömt dom på ett bra ställe. För trots att jag tycker att vi har lyft på det mesta så finns dom inte. Så hittar jag dom inte ikväll, så beställer jag nya imorgon. Det tar bara så lång tid och är omständigt. Men aja, sånt som händer och kommer hända fler gånger gissar jag på.
 
Men så skönt att han är frisk igen i alla fall och så håller vi tummarna för att vi aldrig behöver vara med om feberkramp igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback