Mys på stranden

Jag, Becca, Erik och Matteo tog bilen till Delsjön idag. Det kändes som värsta festivalen, folk grillade, badade och spelade musik. Riktigt härlig stämning! Matteo ville bara bada hela tiden och satt i vattenbrynet och lekte med vattnet och försökte äta sand. Vi hade även köpt en miljövänlig engångsgrill, men bambupinnarna som skulle vara galler brann upp när vi la på majsen och min hamburgare så det var ju lite fail.

Sen såg jag att bebis började skaka av att han blev så kall, vilket inte var så konstigt med tanke på temperaturen i vattnet. Men han blev skitsur så fort jag försökte lyfta bort honom. Som tur var kunde vi linda in oss i en handduk o titta på lite youtube så att han blev varm, och sen gå och gunga en stund för att slippa att han kröp ner till vattnet hela tiden.

Men en härlig dag hade vi i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback