Mys på morsdag

Idag tänkte jag ta en liten promenad med Matteo upp till ankdammen och titta på fåglar.  Det blev inget långt besök kan jag säga, en stund efter att vi kom dit så bajsade någon mig på axeln. Så då var det inte roligt längre, för jag kände mig smutsig och ville hem och tvätta av fågelbajset. 

Men senare så tog vi med oss Matteo ut till fiskebäck och plaskade i vattnet och grävde i sanden. Det uppskattades, men alltså det är galet kallt I vattnet nu, mina stackars fötter. Hur kan alla barn bada?

Sen åkte vi förbi och köpte glass, inte fick vi ha dom ifred heller, för ungen har upptäckt att han älskar glass. Så Daniels 88 gick åt snabbt! Och nu är det dags för lite jordgubbar och grädde på balkongen. Lyxigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback