Påväg hem från Malmö

Har roadtripat med mina två kollegor till Malmö och hälsat på kontoret. Det började ju inte så bra, då min kollega räknat fel på tiden, så vi skulle vara på kontoret i Malmö klockan 9 och startade från Göteborg klockan 7.. Det tog längre tid än så att köra, plus att han hade tagit fel adress. Så vi var inne och snurrade i centrala Malmö tills vi insåg att kontoret låg i rosengård. Sen när vi väl kom till kontoret så hade våran teamledare dukat upp med frukost till oss. Så det blev lyxmackor. Vi hälsade på alla Malmöteknikers och satte igång och jobbade sen järnet och svarade på frågor som kollegorna hade, hade även lite överlämning och upplärning. Vi åt lunch på ett fint ställe som serverade spetta, men låg i ett shady område. 

Nu sitter vi i bilen påväg hem, har hunnit se ett avsnitt av The Boldtype medan killarna sitter fram och spelar hög musik. Jag försökte verkligen få iväg oss så tidigt som möjligt för att vi inte skulle komma hem så sent, men nej. Det var jäklar omöjligt, så nu blev det senare än det var tänkt ändå. Men, men. Jag får sitta och skrolla i mobilen och titta på serier i alla fall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback