Halva veckan har gått

I måndags var jag Becca och Matteo på Frölunda Torg och inhandlade nya jeggings till mig. Det var verkligen dags, för de jag hade var helt kaos dåliga, både knäna och rumpan bara hängde och de höll påatt gå sönder. Men inte så konstigt när dom började få några år på nacken och det kanske inte är bästa kvalitén på dom. Men nu har jag nya, fina och som passar super! Passade även på att köpa present till Signe, som vi ska fira på lördag, Matteo fick välja och det blev en traktor med skopa till sandlåda. Matteo fick en egen, för han tyckte den var superrolig!
 
Igår cyklade vi till Askimsbadet, men det blåste otroligt mycket så det blev inget doppande av tårna. Men det var en liten mysig utflykt i alla fall. Och bra träning i blåsten. Tur att bebis tycker om att hänga på.
 
Och idag, ja. Då blir det något så roligt som att storhandla efter jobbet. Men Matteo tycker i alla fall att det är riktigt spännande att sitta med i kundvagnen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback