Sista veckan

Nu blir det nedräking till semestern då jag precis påbörjat sista veckan. Och Becca åker upp till Norrland idag med Erik så det blir inget Becca häng imorgon tyvärr. Men vi har planerat in ett besök till Ongo för att köpa nya sandaler (Matteo har redan tappat bort ena toffla, men aja dom kostar ju bara 50kr så det är okej) och så tänkte vi åka o bada lite efter jobbet någon dag. Sen har jag ju kattansvar också så jag o Matteo får väl passa på att leka i lekparker när vi tar oss dit bort i veckan. Inget planerat i övrigt, men på söndagskväll så drar jag o Matteo till Norrland. Sen när vi kommer hem söndagen efter så blir det att tvätta kläder och packa om, för då är vi bjudna till Fjällbacka. Så det blir en händelserik första del av semestern, därefter är ingenting bokat, så då blir det bara mer spontanutflykter.

4 & en halv dag kvar, and counting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback