Jobba hemma och mata katter

Blev bjuden på lunch hemma hos Maria, så tog med mig datorn dit och käkade lunch och jobbade lite. Timea och Zoe var också där. Och tänka sig, Victoria ville äntligen interagera med mig! Så hon fick klättra lite på mig och peta på mitt halsband (som fyi Matteo också älskar att pilla och dra i). Zoe lekte också med Victoria, jättesöta tillsammans! Dock var hon riktigt rädd för lilla Vito. Så han fick sitta I trappan och titta på. Såg jätteledsen ut!

Sen efter jobbet så tog jag och Matteo oss till Becca för att mata katter. Och sen var det dags för lite utelek. Gunga, gunga, gunga. Stackarn har ett märke under näsan och på läpparna från vurpan i söndags 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback