AW

I torsdags var det AW i Skatås. SMHI hade spått regn så mina planer på att bära klänning kastades fort och det blev funktionella, varma kläder och en regnjacka. Tji fick jag, för det slutade regna när jag kom dit och så var det strålande sol resten av kvällen... Men hursom så var Det var riktigt trevligt att få tjöta lite med kollegorna, jag har ju bara träffat de flesta av dom via datorn, så det var en helt annan grej att få ett riktigt ansikte framför sig.

Vi blev bjudna på sallad, baguette och skumpa och så skulle vi spela frisbeegolf. Alltså jag SUGER verkligen på frisbeegolf och eftersom det var en teamaktivitet så vart vi indelade i lag. Som tur var så kunde min lagkamrat spela, så vi tog oss runt banan med nöd och näppe. Jag var dock nära på att träffa min motståndare Lena 2 gånger och då stod hon inte ens framför mig.. det kanske ger en bild av hur dålig jag är. Som tur var så räknade dom aldrig ihop poängen. Så jag behövde aldrig skämmas! 

Nu hade jag ingen bild från detta, så jag bjuder på en bild på mig och Matteo (som att ni inte redan visste hur vi ser ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback