Onödigt väntan

När jag fick prova bröstpumpen Elvie gratis så råkade dom ju skicka 3st extra som de ville ha tillbaka..och det är inte förrän nu dom hört av sig med fraktsedlar och bokat en upphämtning så jag stannade snällt inne idag och väntade. När Fedex dök upp runt 12 så kollade dom papprena och konstaterade att det saknades ett papper pga brexit..  så dom kunde inte ta med sig paketen. Skit också tänkte jag, då blir det ytterligare en dag hemma.. imorgon igen.
Eftersom det var så fint väder idag så ville jag verkligen hinna ut, skulle bara bada och mata Matteo.. och så somnar han. Vaknar inte förens strax efter två så jag får skynda mig ut och gunga. Passade på att kolla på ankorna också uppe I dammen. Nu har han äntligen börjat tycka det är intressant att titta på. Han var helt I chock när han såg alla fåglar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback