Magknip

Fick sån oerhörd magknip efter frukost imorse, så jag var tvungen att lägga mig i soffan och Matteo fick stå och roa sig i hoppgungan och se på babblarna fram till första sovpausen. Jag tänkte att det skulle ge med sig till dess, men icke. Sen sov vi i soffan i 45 minuter och så tänkte jag att det skulle ha löst sig när jag vaknade upp. Men icket. Så jag fick ringa hem Daniel för att ta över hyperbaby och aktivera och ge honom lunch medan jag fortsatte vila magen. Nu tillslut så släppte det och jag kan stå och gå igen. Verkade vara någon typ av förstoppning, som att magen helt slutar arbeta en stund. Det var ju väldigt längesen jag hade det problemet, men nu hoppas jag att det inte kommer tillbaka på ett bra tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback