Aktivitetsbräda

Jag ska göra en aktivitetsbräda till Matteo tänkte jag. Har sett idéer på pinterest och när Alexandra var här så bollade vi lite om olika saker att sätta upp. Tydligen så är det en stor grej i Chile där hon kommer ifrån, många tillverkar och säljer sådana. Det verkar inte riktigt ha slagit igenom i Sverige, men jag tycker det verkar så himla bra. Sätta fast en massa saker som bebisen inte brukar få leka med. Så på min lista över saker att sätta fast är bland annat: tangentbord, fjärrkontroll, lampknapp, dragkedja, kodlås, stor bjällra/klocka, litet hjul, större kedja, snören
\nlåshasp. Sen får man se vad man kan hitta helt enkelt.

Så ni som nu undrar hur det kan se ut med en aktivitetsbräda kan se nedan. Behöver dock åka och kolla på trä också, någon tjockare träskiva tänker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback