Veckorapport

I veckan har vi lekt ute med promenadmammorna o barnen. Vi lät barna tulta omkring, gunga o åka lite rutschkana en stund. Dock var det rätt så kallt så Matteo blev gnällig och jag kunde sen känna på hans fötter att dom var iskalla, så det var ju inte så konstigt. 

Jag o Matteo har också varit och myst med Maria o Victoria, och rotat fram alla Victorias billiknande leksaker. Han hittade ju dockvagnen, en hund med hjul och en lastbil. Och självklart såg han boken om bilar också som fanns på en hylla. Medan Victoria gick o hämtade sina fina skor, kollade in mitt halsband och mitt hår. Snacka om att dom är olika.

Idag har vi varit hos Malin o Anton och bakat pepparkakor. Och lekt med bilar förstås. Det var även väldigt roligt att se att barnen faktiskt började leka med varandra, dom jagade varann och gav varandra leksaker






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback