En vanlig vecka

Jag har börjat jobba igen, men det blev bara en dag på kontoret och då passade jag på att gymma på lunchen. Nu känner man att det är dags att komma igång igen med träningen och att faktiskt börja röra på sig. Kroppen förfaller ju! 

Tisdags efter jobbet så var jag hemma hos Becca, vi pysslade och tittade på film. Det är ju väldigt mysigt med våra tisdagar och förhoppningsvis är det fin väder nästa vecka så att vi kan ta oss ut på en cykeltur! 

Annars har vi mest varit ute och lekt, och en sväng förbi Ikea. Vi skulle köpa en till kallaxhylla till Matteos rum, men hittade en finare variant som fick följa med hem istället. Så nu får vi sälja av kallaxhyllan istället. Igår började jag montera ihop skiten och man kan väl säga att jag missade den lilla detaljen att en av sidorna hade en 1:a på sig. Annars såg dom precis likadana ut, men självklart gjorde den skillnad, så när jag o Daniel kämpat som tokar för att gå ihop den så fick vi tillslut ta isär den igen och börja om med ettans skiva, voila så gick den ihop! Aja, då vet vi ju hur nästa ska monteras, så den lär ju gå fortare. 

Bilder kommer när vi fått dom på plats! Vi sålde förresten vår fåtölj igår. Den som stått i Matteos rum, kände att dem bara stod och tog plats. Så nu har han större lekyta. Den köpte vi ju först som en amninsfåtölj och tänkte sen ha som en mysfåtölj när man läser sagor. Men just nu känns sagoläsandet som någonting man gör långt senare då han just nu bara tittar på bilder, äter på böckerna och river sönder de med pappersblad. 

Bild från igår då vi gick ut och hoppade i vattenpölar efter att det regnat. Förra gången han var ute i regn så försökte han äta mördarsniglar så denna gången var vi uppmärksamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback