Dagarna rullar på

En vecka kvar på jobbet, och i måndags fick jag en uppgift som behövde vara klar asap, klart att jag löste det innan påskledigheten. Baam! Det är mycket som ska hinnas innan jag lämnar dom..

Igår var jag, Becca o Bebis i Slottskogen, hade tänkt ta årets första glass, men då blåste det lite för kyligt så det blev en kopp varmchoklad med grädde och marshmallows istället, sen blev Matteo rastlös rätt så fort I vagnen. Så det var bara att promenera till Plikta och låta honom gunga och titta på barn ett tag, innan vi åkte hem till Becca och käkade middag 

Idag är det ju röd dag, och änsålänge har vi bara hunnit vara ute på bilpromenad (Matteos sovstund), och nu är det hem och städa för ikväll får vi besök av Mia, christian och barnen. Så det blir Tacos och godis för hela slanten

Titta, nu står han själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback