Torsdagsmys

Igår var Daniel iväg på Kickoff med jobbet, så jag bjöd hem Becca och Naomi på middag och bebismys. Vi käkade kräftstjärtsmackor och bananasplit och tittade på otecknade Lady och Lufsen. När dom sedan gick strax efter åtta så tittade jag en stund på dokumentären om Blackpink men blev så fasligt trött att jag gjorde oss sängklara och fortsatte se den i sängen tills jag somnade.
 
Vaknade dock runt två tiden och kunde inte somna om, och Matteo vaknade runt tre och var hungrig så då var det bara att mata honom och fortsätta försöka somna om. Han lyckades somna om rätt så fort, medan jag låg vaken ett bra tag innan det tillslut slocknade för ögonen. Så idag är en trött dag. Daniel har också kommit hem nu och är också väldigt trött efter mycket konferens, men snart är det powernap för Matteo, så då blir det en gemensam powernap allihopa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback