Tandställningen

Vet inte om jag skrivit det här, men jag har fått besked från ClearCorrect nu och de tycker inte att tänderna flyttat på sig som de ska. Väldigt tråkigt. Så jag har fått en ny behandlingsplan där två tänder i nerekäken ska flytta sig och typ hela överkäken ska breddas. Mitt bett är lite skevt, så tänderna passar inte riktigt ihop, vilket jag också har märkt. Att bara tänderna på högersidan går ihop när jag biter. Det blir ju ingen extra kostnad, men mycket längre tid och fler tandläkarbesök. Tur att jag tycker om min tandläkare i alla fall. Och så är det onödigt att gräma sig över sådant man inte kan påverka, utan det är ju bara att gilla läget. Nu har jag ju vant mig vid skenorna och plocka i och ur dom hela tiden, så det ska väl inte vara hela världen.
 
Dock ser jag redan stor skillnad och kan nu våga mig på ett leende på bild ibland
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback