Cheerträning

Det är så synd att träningarna bara är varannan måndag, för det blir så långt mellan gångerna att det är svårt att hinna bli bättre. Men igår var det i alla fall dags igen, och då blev det libbar på fel ben. För tydligen bytte hela cheersverige ben att stå på några år efter att vi slutade träna I lag. Och shit vad svårt det är att träna om sig, men jag ska öva lite balans hemma på balansbrädan för min fotled orkade inte alls så bra. Sen så gjorde jag även flickis med pass, men där är det mina armar som inte orkar ta emot mig ordentligt. Övrigt i gymnastiken  så märks det att jag inte tränar så mycket ännu, kroppen är oerhört tung fortfarande. Men det blir väl bättre med tiden antar jag.

Vi körde rosa tema på träningen för att uppmärksamma bröstcancer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback