Baby Baby

Tänk vad mycket kläder jag köper till den lilla skrutten, men man kan lungt säga att det går åt också. Om man vill slippa tvätta konstant så behöver man ha mycket plagg hemma. Han har ju börjat dregla en jäkla massa, så nu skulle jag behöva köpa fler dregglisar också. För alla kläder blir nerdreglade och nerspydda. Vissa dagar får man ju byta kläder flera gånger på samma dag liksom
 
Tur att det är så billigt att handla barnkläder second hand, vanligtvis runt 15-20kr plagget, till skillnad från i butik där det kostar över hundralappen. Vi har ju tänkt åka till Ullared också efter Halloween, så då ska jag passa på att köpa på mig en massa pyjamaser och annat bra att ha i olika storlekar.
Här är i alla fall senaste tillskottet av body, giraffbodyn
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback