Bäbismys, dykning och egentid

I torsdags så var det dags att dyka med Matteo på bebissimmet. Han hade inte sovit bra alls på dagen så jag fasade att det skulle sluta dåligt. Jag försökte söva honom innan simningen genom att promenera med honom dit i selen, men han var vaken hela vägen. Och blev trött precis när vi kom fram. Jag lyckades ju hålla han på helt okej humör under första tiden i vattnet, men sen när han väl satte huvudet under vattnet så var det kört. Då hade jag en väldigt upprörd bebis så vi gick och bytte om...bättre lycka nästa gång.

Fredag så fick vi besök av Charlie o Klas. Vi bjöd på tvårätters och hade det mysigt, Matteo hälsade på faddrarna genom att spy ner deras kläder, en nyäten bäbis ska man vara försiktig med. Hahaha!

Lördag fick vi barnvakt av Mia o barnen en sväng, så då åkte vi och åt en bit grekisk mat. Sen hade vi lite tid över innan Matteo skulle hämtas och jag valde då att ta en powernap. Det gäller ju att försöka sova ikapp all tid man kan. För även om Matteo sover hyffsat okej på nätterna så blir man ju trött av att man blir avbruten i sömnen hela tiden av att han gnyr lite, vill ha nappen eller är hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback