Pappa o Eva

Vi fick besök i helgen, så jag och Matteo åkte och hämtade dom på Landvetter torsdagskväll. Jag hade ju bara packat in oss i bilen och dragit, och sedan visade det sig att flyget vart lite försenat, så jag hann bli rätt så orolig för Matteo då jag helt glömt att ta med hans mat. Men han lyckades hålla sig hela vägen hem!
 
Dom kom ju egentligen lite fel helg eftersom att vi precis fått striktare restriktioner, men vi gjorde så gott vi kunde med att vara utomhus och bara gå och handla det väsentligaste. Så i helgen har vi promenerat mycket utomhus, käkat libanesisk mat på Yalla Yalla Meze, blivit bjudna på fonduemiddag av dom, promenerat runt och tittat på hus på husknuten, fikat och bara tagit det lugnt egentligen.
 
I lördags innan middagen tog vi ju en promenad till Västra Kyrkogården för att tända ett ljus i minneslunden, där var det inte corona avstånd kan jag säga. Man fick knö sig fram, så det blev bara Daniel och Becca som gick dit medan vi andra stod en bit bort. I övrigt så hade vi ju väldigt tur med vädret i dessa coronatider, så att vi faktiskt kunde vara utomhus, för det hade ju likagärna kunna vara dagens väder, som är regn och storm.
 
Han är måttligt road i björndräkten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback