Vardagen med bäbis

Man hinner inte göra så mycket nu när man har en bäbis i familjen. Skrutten bajsar, äter och sover. Och när han sover så försöker jag också att sova. Vi försöker även komma ut och promenera en gång per dag, dock har jag haft jätteont i en muskel, insida lår. Så jag har haltat fram, så har inte kunnat gå så långa sträckor, men det börjar äntligen släppa lite.
 
Kroppen har också så smått börjat återhämta sig, har laddat ner en app med mamma-övningar som jag precis har börjat med. Kroppen behöver ju tid på sig, så jag ska inte stressa den. Jag vet ju mammor som fått problem med bråck och annat på grund av att dom tränat för hårt för tidigt.
 
Men vi har det mysigt här hemma i alla fall i våran lilla bubbla och på onsdag så börjar Daniel att jobba igen. Så får väl se vad jag hittar på då.
 
Matteo tycker om att sova. Tur att han gått upp i vikt, så nu behöver jag inte längre försöka väcka honom var 3dje timma utan kan låta honom vakna av sig själv.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback