Bokad kalender

Kommande vecka har jag faktiskt rätt så bokat i kalendern, utöver jobb då, medans veckan därpå är helt tom. Så jag har sagt till Matteo att han får titta  ut på fredagkväll om han vill. Men inte före det.

Idag ska jag fixa lite blommor till balkongen, för jag har ju redan börjat hänga där varje dag och då behöver man lite färgglada växter som livar upp.
Just det, nu har jag ju precis gått in i vecka 38. Galet va? Halsbränna är värre än någonsin men fick tips om flytande gaviscon innan man går och lägger sig, så nu kan jag sova i alla fall. Bajsa är värre, dessa jäkla järntabletter gör ju magen stenhård och jag som ska försöka ta två tabletter vissa dagar för att få upp mitt dåliga järnvärde... får försöka ta äta två påsar inolaxol dom dagarna för att väga upp.. Så lillen får gärna titta ut snart, nu är jag less på att vara gravid, denna väntan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback