Helgen

Då var helgen slut igen, tänk att dessa helger alltid ska gå så fruktansvärt fort! Men vi har i alla fall hunnit köpa en tv till sovrummet och hängt upp denna, fotograferat med syrran, simmat, lagt fransar och igår fikade jag ju med Hacer, promenerade och såg på mello med Becca.
 
Magen växer och växer för varje dag som går, sen har jag kanske också börjat få sammandragningar? Jag vet inte riktigt hur en sammandragning ska kännas, men magen blir i alla fall hård och spänner en bra stund så jag gissar på det i alla fall. Men alltså det här med att vara gravid, barnmorskan sa ju att jag flera gånger per dag nu måste känna skrutten röra på sig, annars måste jag ringa in. Sen får jag inte heller sova på rygg längre för att minska risken för honom. Så man går ju runt och är orolig hela tiden, sover han nu därinne, hur längesen var det egentligen han rörde på sig? Dom säger att man ska dricka ett glas kallt vatten och lägga sig på sidan om man är orolig, för han ska vakna av kallduschen. Så det gör man ju emellanåt bara för att vara säker. Medan han vissa dagar när jag jobbar rör sig nästan hela tiden, som att han har ett eget litet party därinne
 Modell: Jeanette Unfors
Fotograf: Rebecca Eliasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback