Värme

Värmen fortsätter och jag o bäbis svettas på nätterna sida vid sida. På dagarna försöker jag komma ut på en promenad i alla fall, vilket gått hyfsat okej. Får bara lite smått panik när han blir på dåligt humör i vagnen, antingen har han bajsat, är hungrig eller så vill han bli buren..  jobbigast är ju när han vill bli buren för även om jag har selen med mig så är den lite jobbig för ryggen.

Nu har jag också börjat få känningar i rumpan igen, så jag håller tummarna för att det inte ska bli värre!.. vill ju gärna inte halta omkring med matteo.

Tidigare i veckan var jag också förbi min gamla kollega Alexandra som också har bebis, så vi hade bebismys med två inte helt nöjda bebisar. Men trevligt hade vi det i alla fall

Hungrig bebis som ser mammas bröst..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback